Sunday 15 July 2012

untukmu N.S.M.A

hello...nma sy pak sam... umur nk ambik spm.. erm... aku knal dia ni lama dah.. mcm rasa nk kahwin dh..tpaku nk kerja dlu..cri duit..nk bg dia hidup senang.. x nk bg dia rasa susah pun. keluargaku trima dia seadanya..dh nk dkt brapa tahun dh kami bersama tp hampeh..x bernikah lg..hahha...masih muda...klau jodoh memang kami akan naik pelamin.. bila aku susah dia bntu,aku adamsalah dia tolong,aku ada problem dia ermm...msalah problem samala! ish..

muka dia ni ada mcm aku sikit je..tp sory la syg..bie lg comel dri mu..heheh...biar apa org kata aku tetap gn dia..kalau aku gaduh un x lma...24 jam mungkin x smpai..kata p la apa2 pun...nnty baik semula.. time mrah smua keluar..x leh kawal tp bila aku marah dia sabar je..tq syg... aku x pernah anggap dia mnyusah kan aku..stiap kali dia msej aku tersenyum...bkn gila...tp gembira... ibu dia pun cntik org nye...cm anak dia...hehe...mungkin raya ni aku x boleh raya dgn dia...

dia nk blik kmpung..jauh pulak tu..tgal aku sorang2 kt sini.. macam anak panda di tinggal oleh ibu..x pa..jnji hari2 dia ingat aku..oke la...x leh lama2...nnty karen bnyk..hehhe...

             OKE! I LOVE U SO MUCH CYG!! INGT ABG DLM DOA MU!!

No comments:

Post a Comment